Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku z dnia 27 kwietnia 2018 r., znak RDOŚ-Gd-WOO.420.20.2018.IBA.6,
w sprawie zawiadomienia stron postępowania, iż w sprawie dotyczącej wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa i budowa dróg gminnych: ul. Prymasa Wyszyńskiego, ul. Józefa Piłsudskiego, ul. Stanisława Karczykowskiego oraz ulica na działce nr 748/15 w miejscowości Gowidlino” w gminie Sierakowice, złożony przez Inwestora – Gmina Sierakowice, działającego poprzez pełnomocnika Pana Krzysztofa Wieckiego z firmy Wanit Projektowanie Dróg:
• wystąpiono do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kartuzach o opinię co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i ewentualne określenie zakresu raportu dla przedmiotowego przedsięwzięcia;
• wystąpiono do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Dyrektora Zarządu Zlewni w Gdańsku o opinię/uzgodnienie co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko i ewentualne określenie zakresu raportu.
2018-04-27